ELVI apgrozījums 2012.gada pirmajā pusgadā audzis par 19%

„2012.gada pirmajos sešos mēnešos, salīdzinot ar tādu pat periodu pērn, ELVI veikalu tīkla kopējais apgrozījums pieaudzis par 19%,” par provizoriskajiem datiem informē SIA Pārtikas tirdzniecības apvienība komercdirektore Laila Vārtukapteine, uzsverot, ka uzņēmums ir strādājis veiksmīgi un šis izaugums vērtējams kā pozitīvs.

„Ņemot vērā faktu, ka šī gada sākumā tīkla apgrozījuma pieaugums pirmajā pusgadā tika prognozēts 16% robežās attiecībā pret pērno gadu, esam gandarīti, ka pieaugums ir lielāks,” stāsta L.Vārtukapteine. Jāatzīmē, ka 2012.gada pirmajos sešos mēnešos ELVI veikalu tīkls ir atvēris septiņus jaunus veikalus kā Rīgas apkaimē, tā Latvijas novados. „Šogad aktīvākais reģions ir Vidzeme, kā arī tie mūsu sadarbības partneri, kuri atver jau otro vai trešo ELVI franšīzes veikalu,” uzsver L.Vārtukapteine, piebilstot, ka šīgada beigās visā Latvijā jau varētu darboties 100 ELVI veikali.

„Kā vienu no sekmīgākajiem ELVI franšīzes partneriem varu minēt SIA „Anvis”, kurš Rīgā Lāčplēša ielā atvērās kā jauns veikals 2010.gada augustā. Skatoties uz uzņēmuma attīstības rādītājiem redzam, ka uzņēmums 2011.gadā kāpinājis savu apgrozījumu vismaz par trešdaļu, savukārt šogad uzņēmuma apgrozījuma pieaugums ir ap 26%,” stāsta L.Vārtukapteine, piebilstot, ka SIA „Anvis” šogad Piņķos atvēris jau savu trešo veikalu zem ELVI zīmola.

Savukārt SIA „Aniva” veikals Mārupē iestājās ELVI tīklā 2011.gada jūnijā un šobrīd ik mēnesi tā apgrozījums pieaug par vidēji 40%. „Lieliskie darbības rādītāji ļāva uzņēmuma īpašniekiem atvērt vēl divus veikalus 2011.gadā un tikpat arī šogad! Arī SIA „Ajda” veikals Rīgā, Biķernieku ielā pēc iestāšanās ELVI tīklā uzrāda apgrozījuma pieaugumu par vidēji 24% mēnesī, savukārt SIA „Artavs” veikals Rūjienā kāpinājis apgrozījumu par vidēji 15% mēnesī,” informē L.Vārtukapteine, piebilstot, ka tas apliecina, ka veikalu tīkla ELVI savulaik izvēlētā politika, – attīstīties un paplašināties franšīzes veidā, ir sevi attaisnojusi, un daudziem uzņēmējiem Latvijas novados ļāvusi ne tikai savu biznesu saglabāt krīzes laikos, bet arī attīstīties un atvērt jaunus veikalus.

Kā vienu no galvenajiem pirmā pusgada izaicinājumiem L.Vārtukapteine min pāreju uz samazināto PVN likmi, kas uzņēmuma IT nodaļai bijis nopietns izaicinājums. „Tāpat 2012. gadā esam pilnveidojuši komunikāciju ar pircēju gan ELVI avīzes formātā, gan piedāvājot dažādus bonusus klientu karšu īpašniekiem, gan uzsākot lojalitātes (uzlīmju) akcijas. Pircēju interese un aktivitāte pirmajā lojalitātes akcijā izrādījās necerēti liela – kopumā izdalītas aptuveni 2,5 miljoni uzlīmes un pārdotas vairāk kā 35 000 lojalitātes preču vienības,” stāsta L.Vārtukapteine, piebilstot, ka veiksmīgā pirmās akcijas pieredze likusi jūlijā uzsākt otro lojalitātes akciju.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply