Wine Concept iekaro tirgu un kāpina apgrozījumu

Itālijas vīnu, liķieru un citu dzērienu izplatītājs Wine Concept Latvijas tirgū darbojas divus gadus. Šajā laikā uzņēmumam izdevies iekarot stabilas tirgus pozīcijas, kam pateicoties uzņēmuma apgrozījums pret iepriekšējā gada pirmo pusgadu pieaudzis par 30%.

Kā uzsver Wine Concept dibinātājs un īpašnieks Kristaps Bunkus, jaunai kompānijai ienākot tirgū ir jābūt radošai un jāizvērtē potenciāli perspektīvākas nišas. Uzsākot savu darbību Wine Concept balstījās uz specializētu un profesionāli atlasītu produktu izvēli. Salīdzinoši ātru rezultātu sniedza izlejamo vīnu roll bāru koncepts izbraukumu un sezonālai tirdzniecībai, kas tobrīd bija jaunums Latvijā. „Piecus gadus ilgā studiju un darba pieredze Itālijā man sniedza redzējumu, kas tieši pietrūkst Latvijas tirgū. Izvēloties kvalitatīvu produktu un atrodot atšķirīgu tā pasniegšanas veidu, Wine Concept ātri ieguva atpazīstamību un turpina pakāpenisku izaugsmi,” uzver Bunkus.

Turpinot paplašināšanos Wine Concept dažādo savu piedāvājumu ar jauniem un kvalitatīviem itāļu vīniem un dzērieniem, grapām un tradicionālo liķieri Limoncello. Wine Concept pārstāv Latvijas tirgū Itālijā un pasaulē ļoti iecienītus Premium klases ražotājus kā Viticoltori De Conciliis, Franz Haas, Casa Brancaia, liķieru un destilātu ražotāju Russo un arī Itālijas prestižāko un iecienītāko Franciacorta dzirkstošo vīnu Berlucchi. „Neviena dzēriena nonākšana līdz Latvijas patērētājam nav nejauša. Vispirms par to tiek ievākta informācija, apmeklēta ražotne, veikti tirgus pētījumi un tikai šāds, uz zināšanām, jomas profesionāļu un personisko pieredzi balstīts produkts nonāk līdz mūsu noliktavai.” Kristaps Bunkus atzīmē, ka liels darbs jāiegulda arī auditorijas izglītošanā par Itāliju, tās reģionu specifiku un vīna radīšanas tradīcijām. Papildus dzērienu izplatīšanai, Wine Concept palīdz piemeklēt produktus īpaši klientu vajadzībām un tos personalizēt. Uzņēmums piedāvā arī korporatīvo vīna ceļojumu organizēšanu. „Tirgus ir ļoti piesātināts un balstīts uz daudziem ierūsējušiem tirgus stereotipiem, kurus mēģinām lauzt. Izlejamais vīns no muciņas nav otrās šķiras produkts, bet gan kvalitatīvs vīns par pieņemamu cenu, savukārt vīnam pudelē jābūt Premium klases produktam, orientētam vīna pazinēju virzienā, lai apmierinātu pastāvīgi mainīgo pieprasījumu restorānu nišā.”

Vērtējot Wine Concept panākuma atslēgu, Kristaps Bunkus min azartu, gribasspēku, zināšanas, neatlaidīgu darbu un protams lielisku komandu. Viņš pozitīvi vērtē šajos divos gados paveikto, taču uzsver, ka tie ir tikai pirmie soļi veiksmīga un ievērojama tirgus spēlētāja izveidē. Kā tuvākos mērķus Wine Concept izvirzījis pozīciju nostiprināšanu HoReCa segmentā un nolēmis kļūt par labāko un kvalitatīvāko Itālijas vīnu un dzērienu izplatītāju. Tuvāko divu gadu laikā Wine Concept plāno uzsākt darbību Lietuvas un Igaunijas tirgū.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply