Mazda demonstrē augstākās klases tehnoloģijas CX-5 modelī Euro NCAP pasākumā Briselē

Demonstrējot apņēmību uzlabot satiksmes drošību, Mazda izrādījusi autonomo avārijas bremzēšanas (AAB) sistēmu, kas uzstādīta jaunajā CX-5. Sistēmas pirmizrāde notika īpaši šāda tipa iekārtām veltītā pasākumā Autoworld Briselē.

Euro NCAP komitejas organizētajā pasākumā tika sapulcināti ar AAB aprīkoti automobiļi, kam bija jāveic sistēmas paraugdemonstrējumi. Euro NCAP prezentēja pētījuma rezultātus par dažādām aktīvās drošības sistēmām un to tirgus daļu Eiropā. Vēlāk autoindustrijas profesionāļi un eksperti kopā ar ES likumdevējiem un citām ieinteresētajām pusēm apsprieda šo sistēmu attīstību un ieguvumus no to lietošanas.

Kompaktais SUV tipa krosovers CX-5 ir pirmais Mazda modelis, kas aprīkots ar viedo bremzēšanas palīgsistēmu pilsētai Smart City Brake Support (SCBS). Tā ir inovatīva iekārta, kas izmanto tuva rādiusa infrasarkano staru sensoru. Tas nostiprināts aiz vējstikla un seko priekšā braucošo transporta līdzekļu kustībai. SCBS automātiski iedarbina bremzes avārijas situācijās pie ātruma līdz 30 km/h, tādējādi palīdzot izvairīties no sadursmes vai vismaz samazināt potenciālos bojājumus un traumas. Turpmāk SCBS būs pieejams visiem jaunizlaistajiem Mazda modeļiem.

“CX-5 demonstrācijas pasākumā bija vienīgais SUV, tāpēc tā bija lieliska iespēja parādīt, cik liela ir Mazda apņēmība novērst negadījumus, izmantojot augstvērtīgas aktīvās un pasīvās drošības tehnoloģijas,” saka Džefs Gitons, Mazda Motor Europe prezidents.

CX-5 apvieno vadošās aktīvās drošības sistēmas – SCBS un Mazda jauno joslu maiņas brīdinājuma sistēmu ar unikālām pasīvās drošības kontrukcijām, tostarp vieglo, bet izturīgo SKYACTIV virsbūvi. Mazda jaunākais modelis nesen saņēmis maksimālo Euro NCAP vērtējumu piecas zvaigznes, tā gūstot oficiālu apstiprinājumu kā vienam no drošākajiem mūsdienu automobiļiem.

Kategorija: Transports
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply