“Nordic Finance” iesaistās jaunajā partnermārketinga tīklā “Do Affiliate”

Starptautiskā finanšu kompānija “Nordic Finance”, sekojot līdz nozares attīstībai un jaunākajām tendencēm, kā arī domājot par inovatīvu reklāmas iespēju izmantošanu savā darbībā, iesaistījusies partnermārketinga tīklā “Do Affiliate”, kas ir Latvijā unikāls un piedāvā plašas funkcionalitātes iespējas.

Partnermārketings ir interneta mārketinga forma, kuras ietvaros uzņēmums par katru sava produkta pārdošanu partnerim maksā komisijas maksu, tādējādi jebkurš var iesaistīties produkt pārdošanā – pārdevējs saņem komisijas maksu. Sakara ar “Nordic Finance” iesaistīšanos “Do Affiliate” tīklā, ikvienam interesentam ir iespēja kļūt par uzņēmuma sadarbības partneri un pelnīt.

“Partnermārketings viennozīmīgi ir jauna pieeja mūsu pakalpojumu tirgošanai, ko iepriekš neesam izmēģinājuši. Ideja radās pateicoties mārketinga ekspertam, kas iepazīstināja ar šo iespēju un inovatīvo partnermārketinga tīklu, kas ļauj ātri, ērti un uzskatāmi pārraudzīt sadarbību ar partneriem, apzināt reklāmas izplatību un ātri vien jau saņemt atdevi un rezultātus. “Do Affiliate” izvēlējāmies tieši tā piedāvāto plašo iespēju dēļ, kas pieejamas kā uzņēmuma tā sadarbības partneru ērtībai,” atzīmē „Nordic Finance” rīkotājdirektore Maija Miesniece.

“Do Affiliate” partnermārketinga tīkls veidots, pieskaņojot to katra uzņēmuma individuālajām vajadzībām. Tajā katrs potenciālais pārdevējs var nepārtraukti sekot līdzi veiktajiem darījumiem un nopelnītajām komisijas maksām, izvērtēt sevis izvietoto reklāmu tūlītējo un ilgtermiņa atdevi. Vienkārši lietojamā platforma ļauj ātri iegūt visu nepieciešamo informāciju un veidot rezultatīvus darījumus.

““Nordic Finance”, iesaistoties partnermārketingā, norāda uz savu spēju sekot līdzi jaunākajām tendencēm un izmantot iespējas. Kā rāda ārvalstu pieredze, partnermārketings izpelnījies lielu atsaucību tieši tā efektivitātes dēļ. Paredzams, ka arī Latvijā aizsāksies jauna partnermārketinga ēra, un uzņēmumi, kas tajā iesaistīsies laicīgi, noteikti būs ieguvēji,” atzīst “Innovative E-Business Technologies” partnermārketinga departamenta direktors Rihards Sakovičs.

Partnermārketinga tīklā “Nordic Finance” iesaistījies ar produktu – Ātrais SMS kredīts.

Ātrais SMS kredīts ir īstermiņa aizdevums, ko izsniedz bez ķīlas un galvotāja apmērā no 15 līdz 250 latiem ar atmaksas termiņu līdz 30 dienām un iespēju pagarināt atmaksas termiņu. Galvenais Ātrā SMS kredīta pozitīvais aspekts ir iespēja naudu saņemt ļoti ātri un bez liekām formalitātēm. Pirmo reizi ar interneta starpniecību vai klātienē noslēdzot līgumu, turpmāk naudu savā konta iespējams saņemt kaut vai tikai nosūtot īsziņu. Tas padara aizņemšanās un naudas atmaksas procesu ātru, ērtu un piemērotu aizņemtiem un aktīviem cilvēkiem, kas nevar tērēt laiku stāvēšanai rindās vai formalitāšu kārtošanai.

Kategorija: Bizness
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply