“Repute” saņem galveno sabiedrisko attiecību balvu starptautiskajā reklāmas festivālā “Golden Hammer”

Sabiedrisko attiecību aģentūras “Repute” sadarbībā ar reklāmas aģentūru “The Matter” starptautiskajā reklāmas festivālā “Golden Hammer” saņēma šogad pirmo un galveno balvu par izcilību – “PR Frame”. Abu aģentūru kopīgi veidotā kampaņa “Tetra Pak Juice Pack Collecting Game” saņēma arī “Zelta Āmuru” minētajā kategorijā.

“Repute” ir vienīgā no Latvijas aģentūrām, kurai šogad izdevies sasniegt tik augstus rezultātus starptautiskā reklāmas festivālā, saņemot ne vien augstāko apbalvojumu par īstenoto kampaņu, bet arī balvu par izcilību. Jāpiemin, ka šis ir jau otrs starptautiskais apbalvojums šogad, jo gada sākumā “Repute” saņēma Eiropas mērogā nozīmīgāko sabiedrisko attiecību balvu SABRE par aģentūras īstenoto projektu – vortālu sabiedrisko attiecību popularizēšanai Latvijā www.7guru.lv.

Sabiedrisko attiecību aģentūras “Repute” valdes locekle Iveta Antonišķe norāda: “Šī bija viena no izaicinošākajām kampaņām, ko “Repute” līdz šim realizējusi Baltijas mērogā. Tāpēc šobrīd ir dubults gandarījums, saņemot tik nozīmīgu novērtējumu.”

Sabiedrisko attiecību aģentūras “Repute” stratēģiskā konsultante Inese Ozoliņa skaidro: “Šī starptautiskā balva ir ļoti augsts novērtējums sabiedrisko attiecību nozares profesionālismam Latvijā un norāda uz tās augsto konkurētspēju ar postpadomju valstīm. Līdz šim vairāk bija pieņemts domāt, ka labām kampaņām ir nepieciešams plašs reklāmas atbalsts. Taču šī kampaņa bija īpaša tieši ar tās vienkāršumu un fokusēšanos uz konkrētu auditoriju, kas ļāva sasniegt vērā ņemamus rezultātus produktam.”

Kategorija: Reklāma
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply