airBaltic piedāvā piemeklēt pasažieriem visatbilstošākos blakussēdētājus

Latvijas nacionālā aviosabiedrība airBaltic ir pirmā pasaulē, kas sākusi sniegt pakalpojumu airBaltic SeatBuddy, kas dod iespēju klientiem lidmašīnās sēdēt blakus pasažieriem ar līdzīgām interesēm vai ceļojuma noskaņojumu.

Mihaels Grimme (Michael Grimme), airBaltic pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents: “airBaltic ir atzīta par vienu no TOP 10 visinovatīvākajām aviokompānijām pasaulē. Mūsu mērķis ir nepārtraukti uzlabot pakalpojumus, ko mēs sniedzam saviem pasažieriem, kuri ceļo uz/ no 60 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos, Krievijā un NVS. Mēs esam gandarīti, ka esam ieviesuši šo jauno pakalpojumu, jo tagad mūsu klientiem ir iespēja lidojuma laikā sēdēt blakus līdzīgi domājošiem ceļotājiem. Mēs piedāvājam šo iespēju kā bezmaksas papildu pakalpojumu un tajā pašā laikā izvērtējam tā komerciālo potenciālu nākotnē.”

Lai tiktu piemeklēts visatbilstošākais blakussēdētājs, pasažieriem jānorāda to vēlamais “lidojuma noskaņojums”, kā arī hobiji, intereses vai aktivitātes, kas norādītas sociālajos tīklos. Pasažieri, kuri vēlas koncentrēties uz darbu, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu “Darbs”, bet tie, kuri vēlas atrast jaunus darījumu partnerus, var izvēlēties — “Darījumu sarunas”. Pasažieri, kuri dod priekšroku klusumam un nevēlas lidojuma laikā tikt traucēti, var izvēlēties lidojuma noskaņojumu “Atpūta”. Klientu informācija tiek apkopota drošā datubāzē, un visatbilstošākais blakussēdētājs, kurš pieejams tajā pašā lidojumā, tiek piemeklēts automātiski, neizpaužot pasažiera identitāti vai personas datus. Pirmie lidojumi, kuros tiks izmēģināta jaunā sistēma, notiks jūnija beigās. airBaltic SeatBuddy risinājuma nodrošinātājs ir Satisfly.

Kategorija: Bizness
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply