Laima mini vafeļu toršu pieprasījums trīskārt pārspējis prognozēto

Kopš aprīļa, kad ar Laima zīmolu, tiek piedāvāti pircēju iecienīto vafeļu toršu Vāverīte un Lācītis Ķepainītis mini iepakojumi, sasniegti pārsteidzoši labi pārdošanas rezultāti – trīs reizes pārspējot iepriekš prognozēto un palielinot vafeļu toršu segmenta kopējos pārdošanas apjomus par 24%.

„Ir sarežģīti prognozēt jaunu produktu virzību tirgū, taču mēs esam gandarīti, ka Laima mini vafeļu tortes ir tik ātri iekarojušas pircēju sirdis, par ko liecina arī rekordaugstais pieprasījums. Jāsaka, ka mūsu pircēji ir pamatoti izvēlīgi un joprojām priekšroku dod pārbaudītām un klasiskām vērtībām, izvēloties arī iemīļoto vafeļu toršu Vāverīte un Lācītis Ķepainītis viena gabaliņa iepakojumus,” atklāj Jana Ladusāne cepumu divīzijas direktore.

AS Laima klasisko un pircēju iemīļoto vafeļu toršu Vāverīte un Lācītis Ķepainītis 40g iepakojuma piedāvājums tika izstrādāts, vadoties pēc patērētāju paradumu maiņas pētījumiem – mainot ēdienreižu biežumu un skaitu.

„Vafeļu toršu mini 40g iepakojums, kas ir tieši viens tortes gabaliņš, ir ērts lietošanai un līdzi ņemšanai, dodoties pie dabas vai ciemojoties draugu lokā. It sevišķi aktuāli tas ir tagad, kad laiks kļuvis siltāks un iedzīvotāji arvien biežāk dodas ārpus mājas. Tāpat esam novērojuši, ka jaunais produkts pievērsis arī jauniešu uzmanību,” skaidro Jana Ladusāne.

Šobrīd AS Laima piedāvā divu veidu mini vafeļu tortes 40g iepakojumā – pircēju iemīļotas un nemainīgi klasiskās vērtības – vafeļu torti Vāverīte un Lācītis Ķepainītis. Jauno produktu izstrādē un ražošanas tehnoloģijās uzņēmuma kopējās investīcijas ir 7.5 tūkstoši latu.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply