EUROSKOR paplašina savu darbību un attīsta jaunu veikalu konceptu „EUROSKOR Mini”

Turpinot veikalu tīklu paplašināšanos, vadošais apavu mazumtirgotājs SIA EUROSKOR LATVIJĀ šī gada pirmajā ceturksnī, investējot gandrīz 300 tūkstošus eiro, ir vēris vaļā jaunu Clarks veikalu, kā arī veicis rekonstrukciju diviem EUROSKOR un vienam ECCO veikalam.

Tāpat uzņēmums ir uzsācis paplašināt savu darbību bērnu apavu segmentā, attīstot jaunu veikala konceptu – „EUROSKOR Mini”. Šī gada pirmajā pusgadā uzņēmums plāno vērt vaļā divus jaunus šāda veida veikalus.

Aldis Lūsis, SIA EUROSKOR LATVIJĀ valdes loceklis: „Pēdējo gadu esam ļoti vērīgi pētījuši apavu tirgu un novērojuši, ka arvien lielāku uzmanību cilvēki pievērš bērnu apaviem, kas izskaidrojams gan ar vecāku izglītošanos, gan problemātiku, ar ko vecākiem nākas saskarties bērnu augšanas procesā un pēdiņas attīstības laikā. Turklāt, ņemot vērā to, ka pēdējo gadu laikā bērnu apavu tirgus ir ne tikai pieaudzis, bet arī pārsniedzis pārdoto vīriešu apavu īpatsvaru (tirgus sadalījums: sieviešu apavi – 55%, bērnu apavi – 24%, vīriešu apavi – 21%), uzņēmums ir nolēmis pievērst tieši arvien lielāku uzmanību bērnu apavu segmentam.”

Sāks tirgot „zaļos” apavus

Turpinot jaunu zīmolu attīstību Latvijā un paplašinot produkcijas klāstu, šī gada otrajā pusē uzņēmums uzsāks divu jaunu apavu zīmolu tirdzniecību Latvijā – Rockport un El Naturalista, no kuriem tieši El Naturalista būs pirmais „zaļais” apavu zīmols Latvijā. Tas nozīmē to, ka visi El Naturalista apavi būs izgatavoti no dabiskiem materiāliem, kas nav kaitīgi apkārtējai videi un kurus ir iespējams izmantot otrreizējai pārstrādei. Tāpat šī gada laikā uzņēmums plāno turpināt veikt rekonstrukcijas vairākiem esošajiem EUROSKOR veikaliem, kā arī vasaras beigās uzsākt apavu tirdzniecību internetā.

Kategorija: Tirdzniecība
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply