Rīgas Foursquare virtuālās nozīmītes dizaina konkursā uzvar Asketic Riga

Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) sadarbībā ar Rīgas Foursquare kopienu organizētajā konkursā par Rīgas Foursquare virtuālās nozīmītes dizainu ar 729 balsīm uzvarējis Asketic Riga ar simbolu, kas redzams uz RigaShirts krekliem. Konkursa rīkotāji šo darbu nodos Foursquare dizaineriem, lai to pārvērstu Rīgas Foursquare virtuālajā nozīmītē. Tā tiks izveidota un atklāta maijā. Rīgas Foursquare virtuālo nozīmīti varēs iegūt ikviens šī sociālā tīkla lietotājs – gan Rīgas ārvalstu viesi, gan vietējie iedzīvotāji, atzīmējoties noteiktās Rīgas vietās.

“Iepazīstināsim Foursquare pārstāvjus ar Asketic Riga darbu, kas guvis lielāko atbalstu konkursa fināla balsojumā. Gala lēmumu par skices piemērotību Rīgas Foursquare virtuālās nozīmītes dizainam pieņems sociālā tīkla veidotāji, kuri aktīvi sekoja līdzi konkursa norisei. Jāuzteic RTAB par konkursa īstenošanu, jo tā ir līdz šim unikāla pieredze Foursquare – publisks un sabiedrībā atbalsojošs konkurss,” piebilst Mareks Matisons, Latvijas Foursquare vēstnieks.

Konkursā no 16.aprīļa līdz 2.maijam tika saņemti 93 dažādi virtuālās nozīmītes dizaini. Ekspertu žūrija interneta balsojumam izvirzīja astoņus darbus. Rīgas Foursquare virtuālās nozīmītes konkursa žūriju veido Rīgas mērs Nils Ušakovs, Latvijas Foursquare vēstnieks Mareks Matisons, LMA profesors Ojārs Pētersons, RTAB interneta projektu vadītāja Sabīne Markus, IT blogeris Kristaps Skutelis, Click digitālo projektu vadītāja Laura Lasmane, DDB Latvia direktors Andris Rubīns un Inspired Digital vadītājs Artūrs Mednis.

Iespēju izveidot savu Foursquare virtuālo nozīmīti Rīga ieguva, pateicoties Rīgas Foursquare kopienai, kas pieteica un aktīvi atbalstīja Latvijas galvaspilsētu konkursā “4sqCities”. Līdz ar to Rīga iekļuva to piecu Eiropas pilsētu vidū, kurai Foursquare būs sava virtuālā nozīmīte. Līdztekus Rīgai Foursquare atzinību šajā konkursā guvušas Boloņa Itālijā, Ģente Beļģijā, Gimāresa Portugālē un Vīne Austrijā.

Foursquare ir pasaulē populārākais sociālais tīkls, kura ietvaros cilvēki norāda savu atrašanās vietu, atzīmējot to savos mobilajos telefonos. Cilvēki atzīmējas vietās, ko apmeklē – klubos, restorānos, bāros, muzejos, izstāžu zālēs, veikalos un citur –, iesaka tās citiem un rekomendē, ko tajās darīt. Reizēm šie ieteikumi nav tieši saistīti ar konkrēto vietu, bet ar citu, kas ir tuvumā un arīdzan ir ievērības cienīga. Nepilnu divu gadu laikā šī sociālā tīkla lietotāju skaits pasaulē jau pietuvojies 20 miljoniem.

Kategorija: TECH
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply