„Cido Grupa” peļņa pērn pārsniedz 1 milj. eiro

Vadošajam dzērienu ražotājam Baltijā SIA „Cido Grupa” 2011. gadā izdevies sasniegt peļņu aptuveni 1,3 milj. eiro (925 tūkst. latu) apmērā, kas ir labākais rezultāts pēdējo trīs gadu laikā.

Kopējais „Cido Grupa” apgrozījums pērn sasniedza 33 miljonus latus, kas ir par 7% vairāk nekā 2010. gadā. Labos rādītājus uzņēmumam izdevies sasniegt galvenokārt pateicoties inovācijām produktu jomā, kā arī pozīciju stiprināšanai un paplašināšanai eksporta tirgos.

Marijus Kirstukas, SIA „Cido Grupa” ģenerāldirektors: „Mums kā ražotājam mājas tirgus ir viens no stratēģiski svarīgākajiem, līdz ar to būtiski, ka pērn izdevies uzlabot pozīcijas Latvijas un Baltijas tirgū. Arī šajā gadā uzņēmuma prioritāte nemainīgi ir zīmolu un jaunu eksporta iespēju attīstīšana.”

Tāpat Marijus Kirstukas uzsver, ka labie darbības rādītāji sasniegti pateicoties izcilai un stabilai komandai, kas sekmīgi sadarbojas visas Baltijas līmenī. Kopumā šobrīd „Cido Grupa” nodrošina 380 darba vietas.

Saglabā līdera pozīcijas sulu un nektāru segmentā
Kopumā aizvadītajā gadā „Cido Grupa” izdevās palielināt Latvijā realizēto dzērienu apjomu, salīdzinot ar 2010. gadu.

Pateicoties inovācijām produktu portfelī, tostarp lielo iepakojumu segmenta attīstībai (1,5 l paka Cido Frutto) un Cido nektāru sortimenta paplašināšanai (dzērveņu un banānu nektāri), „Cido Grupa” pērn sulu, nektāru un sulu dzērienu kategorijā Latvijā saglabāja līdera pozīcijas. Sulas un nektāri nemainīgi ir stratēģiski svarīgākais un visvairāk eksportētais „Cido Grupa” produkts. Kopumā tiek eksportēti 39% no Latvijā saražotās sulu produkcijas.

Savukārt vislielāko realizācijas apjoma pieaugumu izdevās sasniegts alus segmentā, ko sekmēja gan jauna, modernāka komunikācijas platforma, kas dubultoja zīmola „Lāčplēša” alus atpazīstamību, kā arī kopumā četru jaunu produktu laišana tirgū. Kopumā „Cido Grupa” 2011. gadā izdevās palielināt alus pārdošanas apjomu par 12%, salīdzinājumā ar 2010. gadu. Pēc uzņēmuma aplēsēm kopējā „Cido Grupa” alus tirgus daļa patlaban sastāda aptuveni 21%, galvenokārt pateicoties zīmoliem „Lāčplēsis” (7% tirgus daļa) un „Līvu” (10% tirgus daļa).

„Cido Grupa” ūdens kategorijā minerālūdens „Mangaļi” saglabāja stabila pozīcijas dabīgā minerālūdens segmentā. Savukārt jaunais viegli gāzētais dzeramais ūdens „ Mangaļi” ļāva radīt jaunu nišu Latvijas ūdens segmentā.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply