AS „Rīgas Dzirnavnieks” apgrozījumu pērn pieaudzis par gandrīz 30%

Viens no lielākajiem graudu pārstrādātajiem Baltijā AS „Rīgas Dzirnavnieks” pērn sasniedzis 18 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par aptuveni 30% jeb četriem miljoniem latu vairāk nekā gadu iepriekš. Kā noteicošos faktorus izaugsmei uzņēmums min eksporta attīstīšanu, jaunu produktu ražošanu, kā arī investīcijas ražotnē – graudu pieņemšanas un apstrādes tehnoloģijās.

Šogad kā nozīmīgs investīciju projekts plānots apkures katla nomaiņa, tādā veidā būtiski samazinot energo resursu izmaksas. Uzņēmums plāno atteikties no fosilā kurināmā izmantošanas un kā kurināmo materiālu izvēlēties videi draudzīgākās auzu atbiras, ko iegūs no „Rīgas Dzirnavnieks” rūpnīcā pārstrādātajām auzām.

Produktu ražošana bez uzlabotājiem
Sandis Jansons, AS „Rīgas Dzirnavnieks” ģenerāldirektors: „Pēdējos gados esam uzsākuši daudzu jaunu patēriņa produktu ražošanu, papildinot „Hercogs”, „AXA” un „Herkuless” produktu līnijas. Šāda stratēģija ir devusi gaidīto rezultātu, un šiem produktiem ir pieauguši realizācijas apjomi, kas savukārt ir viens no būtiskākajiem faktoriem uzņēmuma izaugsmē. Kā nozīmīgākos jaunos produktus, kuru ražošana uzsākta pērn, varam minēt „Hercogs” maizes miltu maisījumus, kuru ražošanas apjomi šobrīd sasniedz vidēji 15 – 20 tonnas mēnesī. Atšķirībā no citiem ražotājiem, „Hercogs” jaunajai produktu līnijai nav mākslīgo garšas uzlabotāju. Produkts ir maksimāli dabīgs un veselīgs.”

Pērn, ieguldot darbu un investīcijas receptūru izmaiņās, izdevies sasniegt mērķi – pilnīgi visus miltu maisījumus ar zīmolu „Hercogs” ražot bez uztura uzlabotājiem, tai skaitā arī kēksus un kūkas. Tas ir nozīmīgs solis produktu līnijas pilnveidošanā un pircēja izglītošanā par veselīgu uzturu.

Pērn investēts miljons latu kvalitātē
Pērn „Rīgas Dzirnavnieks” veicis miljons latu lielas investīcijas graudu apstrādes procesa uzlabošanā, kas ļauj samazināt ražošanas pašizmaksu, kā arī labāk sašķirot miltus kategorijās. Lielākie ieguvēji no modernizācijas ir industriālā segmenta klienti, kas, atbilstoši produkcijas specifikai, var iegādāties noteiktas kvalitātes miltus un tādā veidā samazināt produkcijas ražošanas riskus, ko ražošanas procesā rada produkcijas brāķi. „Rīgas Dzirnavnieks” ir vienīgais uzņēmums Latvijā, kas industriālajiem klientiem piedāvā kvalitātes ziņā tik plašu miltu sortimentu.

Eksporta tirgu attīstīšana
Šobrīd lielākie uzņēmuma patēriņa un industriālās produkcijas eksporta tirgi ir Lietuva, Igaunija, Somija, Krievija un Ukraina. Kā viena no galvenajām „Rīgas Dzirnavnieks” prioritātēm ir ne tikai tirgus pozīciju nostiprināšanu Baltijas tirgū, bet arī jaunu eksporta tirgu apgūšanu. Pērn tika veiksmīgi uzsākts patēriņa produktu ar zīmolu „AXA” eksports uz Somiju.

Jāmin, ka uzņēma neauditētā neto peļņa 2011.gadā bija 590 tūkstoši latu.

Kategorija: Pārtika
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply