Septiņpadsmit Stoli pasaules oriģinālākie cilvēki, kuri katrs savā valstī apsteiguši konkurentus konkursā Stoli Global Casting Call, nesen satikās Losandželosā. Tur viņi izmantoja visā pasaulē slavenā degvīna Stoli jeb Stolichnaya dāvāto balvu – piedalījās Playboy dibinātāja Hjū Hefnera savrupmājā noorganizētajā vērienīgajā masku ballē, kā arī izbaudīja unikālu lidojumu bezsvara stāvoklī Zero-G lidmašīnā. Šajā piedzīvojumu un avantūras pilnajā braucienā devās arī Latvijas oriģinālākais cilvēks Jānis Spinga.
„Izcilās kvalitātes degvīnu Stolichnaya vislabāk raksturo vārds – oriģinalitāte, tieši tādēļ nolēmām organizēt konkursu – vienkopus pulcēt oriģinālākos cilvēkus un dāvāt viņiem oriģinālas balvas. Stolichnaya ir pasaulslavens zīmols, kurš patlaban ir pieejams 140 valstīs, tādēļ loģisks bija lēmums šo konkursu īstenot pasaules mērogā,” par konkursa ideju stāsta Stolichnaya pārstāve Sandra Smirnova.
Kopā ar Latvijas pārstāvi Jāni Spingu emocionāli piesātinātos piedzīvojumus Losandželosā izbaudīja arī Stoli Global Casting Call konkursa uzvarētāji no Austrālijas, Libānas, Austrijas, Izraēlas, Portugāles, kaimiņu Lietuvas un citām valstīm. Viņus visus Losandželosā pie lidostas sagaidīja limuzīns, kurš Losandželosas vizītes laikā pasaules oriģinālos cilvēkus nogādāja nepieciešamajās vietās, nodrošinot maksimālu komfortu.
Vispirms tālie viesi tika nogādāti uz pirmā pasākuma norises vietu – lidlauku, kurā atradās Zero-G lidmašīna Boeing 727. Tajā pasaules oriģinālākie cilvēki kopā ar Premium klases degvīna Stolichnaya pārstāvjiem, kā arī seriāla True Blood aktieri Raienu Kvantenu (Ryan Kwanten) pacēlās virs Losandželosas, kur Zero-G lidmašīnā izbaudīja bezsvara stāvokli.
„Tas bija traki, neaptverami un bezgala smieklīgi reizē. Mēs lidinājāmies, rotējām, metām salto gaisā un nekritām pie zemes (lidmašīnas grīdas). Mētājām viens otru kā tādas pieneņu pūkas un lidojām supermeņa stilā! Vēlāk instruktors pameta konfektes, kuras nekrita pie zemes, un mēs centāmies kustēties bezsvara stāvoklī tā, lai tās ar muti noķertu. Kad izlēja pudelīti ūdens, tas pārvērtās kā tāds ziepju burbulis, un arī to varējām ķert,” lidojumu ar Zero-G atceras Jānis Spinga.
Jau vakarā Stolichnaya organizētā konkursa finālisti tērpās maskās un devās uz ekskluzīvo Playboy maskuballi leģendārajā Hjū Hefnera savrupmājā, kurā pulcējās 1200 oriģinālu ballīšu cienītāju. Visi ballītes apmeklētāji bija krāšņi tērpušies un baudīja kokteiļus, kas tika pagatavoti Stolichnaya ledus bārā. Savukārt par mūziku rūpējās dažādi Amerikas top mūzikas mākslinieki, tostarp Dirty South, Jes un EC Twins.
„To pašu augstās kvalitātes Stolichnaya, kas ir pieejama Latvijas veikala plauktos, bauda arī citviet pasaulē, tostarp tā bija lielā cieņā arī Losandželosā notikušajā ballītē Playboy savrupmājā,” atklāj Sandra Smirnova. Viņa arī norāda, ka Stolichnaya ir produkts, ar ko varam lepoties – nav daudz tādu Latvijā ražotu produktu, kuri ir ieguvuši tik lielu atzinību pasaulē.
„Tik krāšņu un pikantu ballīti es nebiju gaidījis. Teju jau pirms ieejas zelta rāmjos sēdēja body art stilā apgleznotas kailas meitenes. Tādā pašā stilā turpinājums sekoja arī iekštelpās. Dress code bija minēts, ka vīriešiem jāierodas uzvalkos, bet meitenes var brīvākos tērpos. Biju pārsteigts, ka lielākā daļa meiteņu ieradās krāšņās korsetēs vai pat izaicinošā apakšveļā – bet tas visiem izskatījās pilnīgi normāli, pieņemami. Nobildējos arī ar viltus Hjū Hefneru – viņa dubultnieku. Viņš radīja labu ažiotāžu ap sevi, ballējās ar visiem, dejoja ar savu pavadoni un neatteica ar sevi kopā nofotografēties. Maskuballē bija ieradusies arī Kristela Harisa (Crystal Harris), meitene, kura pameta Hjū Hefneru pāris dienas pirms viņu kāzām. Traki!” ar iespaidiem par Stolichnaya dāvināto Playboy ballīti dalās Latvijas oriģinālākais cilvēks.
Starptautiskajam konkursam Stoli Global Casting Call Latvijā pieteicās vairāk nekā 200 dalībnieku, no kuriem žūrija izvirzīja desmit finālistus. Katram no viņiem bija jāsagatavo un balsošanai facebook.com/StoliLatvia lapā jānodod savu oriģinalitāti apliecinošs video. Par konkursa uzvarētāju 2011.gada nogalē tika pasludināts finālists, kura sagatavotais video ieguva vislielāko balsu skaitu. Pēc tāda paša principa tika izvēlēti uzvarētāji arī citās valstīs.