Euroskor Latvijā 20 gadu laikā pārdevis 3 miljonus apavu pāru. Kā liecina uzņēmuma dati, tad Latvijas iedzīvotāji vidēji gada laikā apavu iegādei tērē aptuveni 45 latus.
Aldis Lūsis, SIA Euroskor Latvijā valdes loceklis: Euroskor ir pirmais specializētais apavu veikals Latvijā un šogad uzņēmumam aprit 20 gadi. Apkopojot datus, esam gandarīti, ka pārdoto apavu skaits ir vairāk nekā 3 miljoni, līdz ar to varam pieņemt, ka gandrīz katram ir apavi no Euroskor.
Lai arī tikai pēdējā laikā sāk atjaunoties pirktspēja, uzņēmumam ir izdevies saglabāt līderpozīcijas tirgū un nodrošināt mērenu apgrozījuma pieaugumu. Liela nozīme ir bijusi gan jaunatvērtajiem veikaliem, kas šobrīd jau veido 33 lielu veikalu ķēdi visā Latvijā, gan produkcijas klāstam, kurš 20 gadu laikā ir izveidojies vismaz no 195 dažādiem zīmoliem.”
Drīzumā plāno vērt vaļā jaunus veikalus
Turpinot uzņēmuma attīstību Latvijā, drīzumā ir plānots vērt vaļā jaunu Clarks veikalu, kā arī uzsākt tirdzniecību internetā. Tāpat ir plānotas pārmaiņas diviem Euroskor un vienam ECCO veikalam – tuvākajā laikā tie tiks iekārtoti pēc jaunām un mūsdienu tendencēm atbilstošām interjera koncepcijām.
Kā informē A.Lūsis, vispieprasītākie ir sieviešu apavi, kas veido 55% no visas pārdotās produkcijas, tālāk seko bērnu apavi – 24%, un tikai tad 21% sastāda vīriešu apavi. Savukārt attiecībā uz sezonalitāti, uzņēmuma apkopotie dati liecina, ka pavasarī un vasarā apavus pērk par 12% vairāk nekā rudenī un ziemā.
SIA Euroskor Latvijā ir pirmais specializētais apavu tirgotājs Latvijā. Šobrīd uzņēmumam ir 33 veikali, tostarp 20 Euroskor zīmola veikali, 7 Ecco, 2 LLoyd, 3 Tamaris un 1 Clarks veikals. SIA Euroskor Latvijā ir 100% nacionālā kapitāla uzņēmums, kas dibināts 1991. gadā un kurā strādā vairāk nekā 120 darbinieki.