Riga Fashion Week iezīmē Latvijas dizaineru savstarpēju sadarbību

Pasākuma Riga Fashion Week ietvaros no 22. līdz 23. martam viesnīcā Radisson Blu Hotel Latvija ceturto sezonu pēc kārtas tika atklāta Latvijas modes mākslinieku un dizaineru interneta veikala www.CreativeLatvia.com veidotā showroom – fashion photo lounge telpa, kurā varēja apskatīt Latvijas modes dizaineru darbus, uzzināt aktuālākās tendences un iegūt kvalitatīvas modes fotogrāfijas. Ceturtā interaktīvā showroom telpa tika atklāta ar modes performanci Color fashion show.

Interaktīvā showroom – fashion lounge telpa bija atvērta ikvienam interesentam 22. un 23. martā. Tajā varēja apskatīt un iegādāties tērpus un aksesuārus no tādiem Latvijas modes zīmoliem kā QooQoo, Līga Banga, Evija Ķirsone, Narciss, Ringla, Feltstyle, ArtBag, BuduArt, Christiana Laure, Penelopes Tauriņi un citi. Lai showroom telpas apmeklējumu padarītu spilgtu un neaizmirstamu, katrs interesents varēja nofotografēties pie Creative Latvia un Canon veidotās fotosienas, atraktīvākajiem bija iespēja iegūt savā īpašumā fotokameru. Līdztekus fotografēšanās priekiem apmeklētājas izzināja Maybelline New York Latvia jaunākās grima tendences. Par showroom vides iekārtojumu rūpējās Dutch Bike velosipēdi un SIA UVB gaismas un interjera objekti.

Savukārt 22. marta pievakarē modes cienītājus priecēja modes performance Creative Latvia fashion show & Color party, kas bija šogad pirmais Riga Fashion Week afterparty pasākums un norisinājās klubā Coyote Fly. Modes performancē bija skatāmi tādu zīmolu tērpi kā QooQoo, PAIYA un Penelopes Tauriņi. Par labu garastāvokli rūpējās Absolut Vodka un DJ Rozze.

„Rīgas modes nedēļas pasākumi spilgti iezīmēja divas tendences. Pirmkārt, Latvijas dizaineri beidzot ir pārkāpuši „viensētas principu” un ir gatavi savstarpēji sadarboties, gan papildinot savas skates ar citu zīmolu tērpiem un aksesuāriem, gan kopā uzstājoties vienas skates ietvaros. Šajā modes nedēļā to pierādīja Creative Latvia Fashion Show & Color Party, kur vienkopus tika prezentēti tādi zīmoli kā QooQoo, PAIYA un Penelopes Tauriņi. Otrkārt, Latvijas modīgā sabiedrība vairs ne tikai apskata jaunākās Latvijas dizaineru tendences, bet tās patiešām arī valkā un lepojas ar to. Šogad Rīgas modes nedēļā bija vērojams, ka viesi tērpās Latvijas modes mākslinieku darbos vairāk kā jebkuru citu reizi,” saka Creative Latvia direktore Līga Bizune.

Interneta platforma www.CreativeLatvia.com attīsta ne tikai interneta veikalu, kurš apvieno vienkopus teju piecdesmit Latvijas modes dizaineru un zīmolu, bet ir arī interaktīva un informatīva vietne, kas rūpējas par pašmāju modes publicitāti gan Latvijā, gan ārzemēs. Līdz šim veikals Creative Latvia organizējis tādus modes pasākumus kā Riga Fashion Week showroom telpas, Canon loves Fashion, Go Blonde rozā modes skate u.c. Par Creative Latvia seju nupat kļuvusi jaunā un daudzsološā modele Kate Muravjova (Gints Bude Model Management) līdzās aktrisei Agnesei Zeltiņai, TV sejai Annai Rozītei un Mrs Latvija 2009 Evijai Indriksonei – Nikonorovai.

Sešpadsmitā Rīgas modes nedēļa jeb Riga Fashion Week norisinājās no 21. līdz 24. martam. Tās laikā savas jaunākās rudens/ ziemas 2012/13 kolekcijas prezentēja tādi Latvijas modes dizaineri un zīmoli kā Natālija Jansone, Žanete Auziņa, Sarmīte Ostaneviča, Katja Šehurina (katyakatya shehurina), One Wolf (Agnese Narņicka), Narciss, SockBox, QooQoo, Red Salt un dizaineru grupa Paviljons. Tāpat Riga Fashion Week piedāvāja ielūkoties arī vairākās kaimiņvalstu dizaineru kolekcijās.

Kategorija: Kultūra
output_mge5zc

No comments yet.

Leave a Reply